Menu Sahur Ringkas dengan Surya S Great Grain Memang Terbaik! Rasa Kenyang sampai berbuka.

Menu Sahur Ringkas dengan Surya S Great Grain Memang Terbaik! Rasa Kenyang sampai berbuka. | Salam 15 Ramadan 1440 H. Alhamdulilah dah masuk pertengahan bulan Ramadan. Huda bila masuk pertengahan bulan puasa, time sahur agak kurang berselera nak makan. Jadi huda pilih alternatif bersahur dengan menu ringkas dan yang membolehkan huda tahan diri dari lapar sepanjang hari.



Tips penting untuk kekal bertenaga sepanjang berpuasa adalah memilih makanan yang lengkap dengan nutrient yang diperlukan oleh tubuh badan. Nutrient yang kita perlukan termasuk karbohidrat yang baik, protein, serat makanan, vitamin. Nampak macam banyak jer kan, tapi waktu bersahur kita kurang selera nak makan banyak-banyak ni. Jadi jom huda kongsi satu solusi mudah dan terbaik untuk menu bersahur yang ringkas tapi padat dengan semua nutrient yang kita perlukan. 





Ini dia menu ringkas sahur yang sedap dan cantik yer warnanya pink gitu.hehe..




Surya S Great Grain ini unik tau, huda masa first time tahu tentang produk ini, rasa teruja sangat nak cuba sebab ia mengandungi 18 jenis biji-bijian termasuk lima makanan sunnah iaitu habbatus sauda, madu, zaitun, delima dan buah tin. Menarik kan formulasi S Great Grain ni dan diyakini mampu memberi pelbagai manfaat kesihatan sepanjang hari. 

Semua orang sedia maklum bijirin kan bagus untuk kesihatan dan paling best ia memberi tenaga untuk tubuh badan dan memelihara jantung. Jadi dengan menikmati segelas Surya S Great Grain di waktu sahur ni, bukan sahaja untuk bekalkan tenaga sepanjang berpuasa tapi sekaligus memberi kesan kesihatan menyeluruh dari hujung rambut hingga hujung kaki tau. Memang berbaloi sangat amalkan Surya S Great Grain ni.
Rasanya pun kena dengan tekak huda. Okay sangat bila minum segelas time bersahur. Bancuh sepeket dengan air panas. 

Kat mana nak beli Surya S Great Grain?


Korang boleh beli Surya S Great Grain ini di cawangan Watsons dan farmasi di seluruh Malaysia, dengan harga RM39.90 untuk 15 sacet. Ia boleh didapati dalam dua jenis pembungkusan iaitu pek plastik atau kotak. Jom beli sekarang!

Ikuti laman sosial Surya Malaysia untuk maklumat lanjut dan promosi terkini. 



Jom beli online di Shoppe : http://bit.ly/ShopeeSurya

Post a Comment

3 Comments

Permatabiru said…
bagus ye kandungan s great grain nie.. nak diet boleh cuba nie kn
YB Shehan said…
x try2 lagi nih. asik lupa jer..
Dura Norell said…
Boleh tahan juga lah rasa dia :)