Tips Mudah Atasi Kulit Berminyak dengan Cosmoderm Tea Tree Oil Serum


Semua orang kalau boleh nak tampil cantik dan yakin setiap masa kan? Tapi ada ketika tu kita hadapi masalah kulit berminyak. Aduh! Memang muka berkilat, kusam dan kurang keyakinan diri. Paling tak best, apabila kulit muka berminyak ia akan menyebabkan liang pori tersumbat maka jerawat akan mula timbul!

Hari ini Huda nk kongsi satu produk yang best untuk atasi masalah kulit berminyak iaitu Tea Tree Oil Serum ( TTO Serum) 🍃 keluaran Cosmoderm. 
TTO Serum gel berasaskan air yang diformulasi dengan minyak tea tree dan niacinamide untuk mengawal penghasilan minyak berlebihan pada wajah. Sesuai untuk kulit berminyak dan kulit berjerawat.


KANDUNGAN UTAMA Cosmoderm  Tea Tree Oil Serum ( TTO Serum)

⭕Vitamin B3 (Niacinamide), 
⭕Aloe Vera, 
⭕Chamomile 
⭕ Tea Tree Oil

KELEBIHAN Cosmoderm  Tea Tree Oil Serum ( TTO Serum)


✔ Membantu mengurangkan jerawat, bitnik hitam dan bintik putih
✔Membantu membersihkan pori tersumbat
✔ Membantu mengawal penghasilan minyak berlebihan
✔ Membantu mengembalikan lembapan semulajadi kulit wajah

CARA PENGGUNAAN Cosmoderm  Tea Tree Oil Serum ( TTO Serum)


▶️Selepas membersihkan dan menyegarkan wajah, sapu serum pada keseluruhan wajah dan urut lembut sehingga meresap ke bahagian kulit wajah.
▶️Untuk digunakan pada waktu pagi dan malam.

Korang boleh beli TTO Serum ni di Watsons, Caring & Aeon Wellness atau secara online di website Cosmoderm dengan harga RM 33.90.
.
Owh ya,  korang boleh dapatkan TTO serum ni secara PERCUMA dengan join giveaway di laman instagram huda! Jom meriahkan giveaway ni, mana tahu rezeki korang dapat Cosmoderm Tea Tree Oil Serum




GIVEAWAY COSMODERM TEA TREE OIL SERUM =============== Ingat tak hari tu huda ada kongsi satu produk best untuk atasi masalah kulit berminyak iaitu TTO serum keluaran @cosmoderm! . Jom join giveaway ini, dan 3 follower bertuah akan dapat memiliki Tea Tree Oil Serum yang best ni! Kenapa TTOil Serum ni best?? Sebab:- ✔ Membantu mengurangkan jerawat, bitnik hitam dan bintik putih ✔Membantu membersihkan pori tersumbat ✔ Membantu mengawal penghasilan minyak berlebihan ✔ Membantu mengembalikan lembapan semulajadi kulit wajah . Amacam? Berminat tak nak dapatkan serum ini secara percuma? Jom join giveaway dengan ikut langkah berikut :- 1) Follow IG @cosmoderm dan @hudahalid 2) Like dan Komen di post kenapa korang perlukan TTO Serum Itu jer syarat yer! . #TTOilserum #Cosmoderm # Giveaway #GoodLuck #CeritaHudaDotCom #kbba9
A post shared by Huda Halid Malaysian Blogger (@hudahalid) on

Post a Comment

1 Comments

atiehilmi.com said…
wow !! nampaknya saya perlukan TTO ni.. huu~ ada jerawat manjad kat dagu..