Jatuh Cinta Dengan Skincare Mon Chéri The Lily Collection




Hye semua, Happy Monday Morning! Pagi ni huda happy sangat sebab huda nak kongsi satu skincare terbaru yang huda cuba, keluaran Mon Chéri iaitu The Lily Collection. Produk penjagaan asas untuk kulit sihat dan cantik dengan tiga langkah iaitu: pembersihan, toning, dan pelembab. Ptoduk penjagaan kulit Mon Chéri  , The Lily Collection ini boleh didapati untuk empat  jenis kulit berbeza:

  •  Normal to Combination 
  • Oily skin
  • Aging & Sun Damaged Skin
  • Dry & Sensitive Skin




Mon Chéri The Lily Collection







Lily Collection ini juga dikenali sebagai Le Fleur De Lis Collection, adalah satu set produk penjagaan kulit asas yang berfungsi  secara individu, tetapi untuk kesan lebih baik apabila digunakan bersama-sama.

Bunga Lily yang indah adalah simbol keanggunan dan keadilan yang dihargai, dan menjadi inspirasi untuk koleksi produk ini. Mon Chéri  mahu pengguna mengalami kemurnian yang bakal dirasai apabila menggunakan produk penjagaan kulit ini. Setiap item bersaiz penuh dalam set ini dirumuskan dan disesuaikan dengan jenis kulit supaya kulit  boleh mendapatkan  penjagaan yang tepat dalam memastikan kulit sentiasa lembut dan sihat.

3 Produk Dalam Mon Chēri The Lily Collection 



1) Gentle Cleanser ( 180 ml)  | RM 90.00

Selepas membersihkan solekan , langkah pertama dalam rutin penjagaan kulit asas adalah pembersihan kulit wajah. Terdapat banyak produk pembersihan muka di pasaran, produk yang terbaik adalah pencuci muka yang paling lembut untuk  kulit supaya ia dapat melindungi kulit dan menjaga kulit dan kerengsaan minimum.

Mon Chéri Gentle Clenaser membantu membersihkan kotoran pada kulit yang telah terkumpul sepanjang hari. Pembersih luar biasa ini mengandungi bahan semulajadi yang menenangkan seperti ekstrak Chamomile untuk melegakan dan menenangkan kulit selepas hari yang meletihkan. Ia juga mempunyai Licorice dalam bentuk gel berbuih yang boleh membantu membersihkan kulit dan mengekalkan kelembapan kulit.




2) Toner ( 180 ml)  | RM 110.00

Produk penjagaan kulit seterusnya dalam tiga langkah asas rutin adalah toner yang digunakan untuk mengetatkan liang-liang, memulihkan tahap pH kulit , dan juga untuk mengawal pengeluaran minyak .
 Mon Chéri Toner mengandungi banyak bahan semulajadi yang berguna yang boleh membantu melembapkan kulit. Formulasi Toner yang menggabungkan ekstrak herba seperti Fomen Officinalis (cendawan) dengan astringen semulajadi seperti Allantoin untuk menghidrat dan menyempurnakan liang-liang pada masa yang sama menghidupkan semula dan menanam semula sel-sel yang memerlukan kulit bersinar. Ia juga mengandungi Laktik semulajadi Asid untuk pengelupasan yang lembut yang menghilangkan sel kulit mati untuk mendedahkan kulit lebih cerah, lebih ringan dan lebih berseri.




3) Moisturizer ( 50 ml)  | RM 135.00

 Mon Chéri  Moisturizer adalah salah satu daripada barangan penjagaan kulit yang terbaik untuk mempertahankan, membaiki dan memperbaharui kulit dari dalam. Pelembap ini mengandungi bahan botani yang bermanfaat seperti Ekstrak Cactus Stem yang bukan sahaja hebat dalam pengedap dalam penghidratan, tetapi ia juga membantu menenangkan dan menenangkan kulit selepas hari yang panjang. Ia juga mempunyai Yarrow ekstrak yang meningkatkan keanjalan untuk mengekalkan kulit lembut dan sihat. Pelembap ini  juga mengandungi Vitamin E yang bertindak sebagai antioksidan yang melindungi kulit dari radikal bebas, dan Ylang Ylang yang mengimbangi pengeluaran minyak pada kulit.


Mon Chéri  Lily Collection dijual pada harga RM320.00



 Mon Chéri  Lily Collection ini juga terdapat dalam travel set yang mudah di bawa ke mana sahaja. Travel Set dikenali sebagai Le Fleur De Lis Essentials Travel yang mengandungi Gentle Cleanser (80ml), Toner (50ml), dan Moisturizer (30ml). Le Fleur De Lis Essentials Travel  juga terdapat dalam empat jenis kulit iaitu
  • Normal to Combination Skin
  • Dry and Sensitive Skin
  • Oily Skin
  • Aging and Sun Damaged Skin



 Set Essentials Travel dijual pada harga RM180.00. 

Jom kenali Mon Chéri 




Mon Chéri ditubuhkan pada tahun 2013 dengan produk skincare. Beberapa tahun kemudian, Mon Chéri menambah produk kosmetik dan yang paling terbaru dalah minuman kecantikan yang menakjubkan. Semuanya produk Mon Chéri dirumus sesuai dengan pelbagai jenis kulit, dan juga mempunyai pensijilan halal . Tahun 2019 akan menjadi tahun besar untuk Mon Chéri kerana kini meraikan ulang tahun kelima mereka! Tahniah juga Mon Chéri atas pembukaan store terbaru di SOGO Central I-City. 



Caroline Oi - Mon Cheri Founder

Untuk maklumat lanjut dan pembelian produk atas talian layari https://www.moncheriessentials.com . Ikuti Mon Cheri di laman sosial untuk promosi terkini
Facebook: https://www.facebook.com/moncheriessentials/
Instagram : https://www.instagram.com/moncheriessentials/

Post a Comment

0 Comments