Selesanya Pakai Handsocks dari Kulsocs





Selamat Pagi! Pagi ni lepas hantar anak-anak ke sekolah, huda dan suami pergi jogging tepi pantai. Syok hirup udara segar dan recharge energy sebelum masuk ke office. Hari ni juga huda try pakai Kulsocs iaitu handsocks buatan sendiri dan produk Malaysia.


Rasa selamat sikit nak streching dan angkat tangan tinggi-tinggi sebab huda dah pakai handsocks dari Kulsocs ni. Handsock yang huda pakai ni jenis plain black. Selesa sangat pakai. 


Kulsocs mempunyai lebih 50 warna dan corak untuk dipadankan dan diperbuat daripada material lycra berkualiti dan cotton yang tidak panas, tidak berbulu dan getah yang tidak perit.



Ada juga handsocks  jenis long atau sport handsocks yang berukuran 45 cm boleh korang dapatkan di Kulsocs.  Huda suka warna skyblue ni, sejuk yer mata memandang. Next time boleh pakai masa join program sport dan outdoor. 




Paling suka handsock jenis denim cotton , warna salmon ni. Cantik dan selesa. Harga pun sangat mampu milik! Cuma RM 15 jer sepasang! 


Semua koleksi handsocks yang huda pakai ni korang boleh beli di website kulsocs.com dan juga butik agen seluruh Malaysia, Singapore dan Brunei.

Jom kita pakai handsocks ni, bukan sekadar nak pakai ikut-ikut sesiapa ke artis ke, tapi sama-sama kita niat nak menutup aurat dengan sempurna. Setiap hari yang berlalu, setiap saat tiada satu dosa dan pahala yang tidak tercatat oleh Malaikat dalam buku amalan kita. Sama-samalah kita berazam menjadi muslimah yang lebih baik dari semalam. Bukan kerana sesiapa, diri kita adalah amanah, aurat kita adalah amanah untuk kita perlihara. Jom Tutup Aurat! 

2 comments: