Alam Natura Alternatif Terbaik Mencegah Penyakit Jantung


Alam Natura Alternatif Terbaik Mencegah Penyakit Jantung | Masalah penyakit jantung menjadi sebab utama kematian di Malaysia. Antara faktor risiko serangan jantung berkait rapat dengan gaya hidup seseorang itu dan juga penyakit tidak berjangkit (Non Communicable Disease - NCD) misalnya kencing manis (diabetes), darah tinggi (hipertensi), tahap kolesterol tinggi (hiperkolesterolaemia), berat badan berlebihan (obesiti) dan merokok.  Tahukah anda? Peratusan statistik bagi NCD tersebut menunjukkan peningkatan tahun demi tahun, dan ia ibarat 'bom jangka' yang boleh meledak bila-bila masa sahaja! 


Maka, marilah kita semua amalkan gaya hidup yang sihat dan kurangkan risiko dari terkena serangan jantung yang sudah menjadi fenomena biasa dalam kehidupan rakyat Malaysia. 


Hari ini, huda ingin kongsikan satu jus semulajadi iaitu Alam Natura yang huda sudah amalkan sebagai alternatif terbaik dalam usaha mencegah penyakit jantung. 



Alam Natura Alternatif Terbaik Mencegah Penyakit Jantung





Jus Alam Natura ini dihasilkan oleh pengasasnya iaitu Encik Zahrul Alam . Beliau sendiri telah mengamalkan minum ramuan jus ini sejak 2 tahun lepas. Ia merupakan ikhtiar beliau mencegah daripada menghidapi penyakit yang sama dihidapi oleh 5 daripada 6 orang abangnya yang menghadapi masalah jantung. Setelah beliau sendiri merasai kesan positif selepas mengamalkan Jus Alam Natura ini, beliau juga ingin lebih ramai lagi orang diluar sana mengamalkan Jus Alam Natura ini sebagai ikhtiar pencegahan penyakit jantung. 

Sharing is Caring


Ramuan Jus Alam Natura 

Jus Alam Natura adalah hasil gabungan enam bahan semulajadi yang terbukti banyak khasiat untuk kesihatan iaitu  kurma, lemon, halia, madu, cuka epal dan bawang putih.




Cara Amalkan Jus Alam Natura

Jus Alam Natura boleh di amalkan dengan jadual pengambilan seperti berikut : 
  • Pagi :  satu sudu besar setiap awal pagi 
  • Malam :  satu sudu besar pada waktu malam semasa perut kosong


Jika menghadapi masalah gastrik, boleh diminum selepas makan.
Selepas botol dibuka, simpan di dalam peti sejuk supaya jus tahan lama kerana jus ini tidak mengandungi bahan pengawet.
Setiap 1 botol Jus Alam Natura boleh tahan sehingga 20 hari dengan mengikut jadual makan seperti di atas. 

Jom Dapatkan Jus Alam Natura HARI INI!!


Hubungi 013-329 3707 untuk tempahan dan pertanyaan .

Ikuti laman sosial Alam Natura untuk maklumat lanjut :-
Facebook : https://www.facebook.com/alamnatura/
Instagram : https://www.instagram.com/uncle.alam/

Post a Comment

0 Comments