Jom Shopping pada 12.12 di ezbuy dan JIMAT dengan ezbuy PRIME MEMBERSHIP



Tahun 2018 bakal berakhir, cepat masa berlalu kita sudah berada di bulan terakhir di tahun 2018 ni. Seperti tahun-tahun sebelumnya, huda suka reward diri sendiri dengan shopping!! Tak sabar nak tunggu 12.12 tahun ni! ezbuy ada buat promosi best tau yang berlangsung 3 Disember sehingga 12 Disember 2018! 

Keistimewaan Shopping di ezbuy Malaysia. 


Di Malaysia memang banyak kan pilihan shopping online ni. Tapi huda pilih ezbuy kerana ia menyediakan platform membeli-belah antarabangsa yang memberi peluang kepada pembeli mendapatkan barangan berkualiti luar negara seperti China, Taiwan, USA dan juga produk dari Malaysia sendiri. Terdapat pelbagai pilihan barangan di ezbuy seperti pakaian dan aksesori untuk wanita dan lelaki, produk kecantikan dan kesihatan, perhiasan dekorasi rumah , kelengkapan dapur dan bermacam-macam lagi. Sama seperti mana-mana platform membeli-belah dalam talian lain, ezbuy juga memastikan kualiti terbaik dalam memberi perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggannya. Tambahan pula terdapat satu keistimewaan shopping di ezbuy iaitu ezbuy PRIME MEMBERSHIP . Ia merupakan perkhidmatan yang memberi banyak manfaat kepada pelanggan seperti PERKHIDMATAN PERIBADI PRIME, Buy For Me, dan banyak lagi. Jom jadi pembeli yang bijak kerana di ezbuy kos shipping dan delivery adalah tawaran harga terendah dari mana-mana platform membeli-belah dalam talian yang lain. 

Kos Penghantaran yang Berbaloi dengan ezbuy Prime membership 



Secara peribadi, huda memang sangat berkira bab kos penghantaran. Lagi-lagi kalau beli produk international ni, bila kos international shipping yang mahal boleh buatkan huda cancel jer plan nak membeli. Namun ia takkan berlaku bila anda shopping di ezbuy dan mendaftar ezbuy Prime Membership. 

ezbuy Prime Membership merupakan program keahlian yang memudahkan pembeli berbelanja di tanpa perlu risau mengenai kos penghantaran tanpa mengira saiz, berat atau kuantiti. Prime membership menawarkan kos penghantaran tanpa had pada satu harga yang sangat berbaloi iaitu RM8.80! 

So anda mesti excited nak tahu kan macamana nak daftar ezbuy Prime Membership dan nikmati penjimatan hebat ni! 




Ada 3 jenis pakej keahlian Prime yang anda boleh pilih. Untuk harga dan jenis keahlian Prime boleh rujuk jadual di atas. 




Huda sarankan untuk first time nak shopping di ezbuy tu, boleh daftar PRIME TRIAL iaitu tempoh percubaan dengan bayaran RM18.80 untuk tempoh 5 hari. Namun, untuk Prime Trial ni, keistimewaannya terhad pada 'Wishlist'. 


Penting ke feature Wishlist dalam ezbuy Prime Membership ni??


Wishlist adalah satu kelebihan yang membolehkan ahli Prime untuk menukar barangan yang tiada di dalam senarai Prime kepada status Prime. 


Perbandingan Pakej ezbuy Prime Membership


○ Manfaat ezbuy Prime Membership 



Manfaat utama dalam ezbuy Prime Membership adalah penjimatan kos penghantaran dengan satu harga flat rate RM8.80 sahaja tidak kira berapa berat dan kuantiti produk yang anda telah beli. 






Selain itu , nikmati penjimatan hebat dengan tiada yuran agen dan eksklusif promosi dan baucer. 



Untuk memahami lebih jelas tentang bagaimana anda boleh jimat dengan ezbuy Prime Membership , jom kita baca case study di bawah. 



Contoh Case study pembelian produk menggunakan ezbuy Prime Membership dan penjimatan yang dapat anda dapat. 

Perbezaan kos penghantaran antarabangsa boleh dinilai dengan merujuk illustrasi kira-kira di atas. Banyak kos yang dapat dijimatkan dengan ezbuy Prime Membership. Memang banyak kan beza beli dari local store , dan pembelian dengan ezbuy tanpa dan dengan ezbuy Prime Membership. 



○ Tempoh masa penghantaran 

Keistimewaan untuk pembelian ahli ezbuy Prime Membership adalah “Fastest Priority” . Anda pasti puas hati dengan jaminan penghantaran yang lebih cekap dan efektif. 



Tambahan pula dengan adanya sokongan chat yang dedikasi untuk ahli ezbuy Prime Membership ia memudahan segala urusan dan pertanyaan dapat di jawab dengan cepat! 






Jom daftar keahlian ezbuy hari ini ! 

Mudah sahaja nak daftar keahlian di ezbuy dengan di sini >> LINK << 

Anda akan menerima baucar tunai RM15 eksklusif bersama dengan tambahan 15% diskaun untuk kos shipping selepas pendaftaran anda berjaya! 

Okay, bila anda dah berjaya miliki akaun di ezbuy, jom kita shopping di ezbuy dan jimat sempena Jualan 12.12 yang bakal berlangsung minggu hadapan! Banyak promosi hebat dan paling best , shopping sakan tanpa perlu risaukan kos international shipping yang mahal. Jom kita sama-sama rebut peluang shopping 12.12 nanti!! 


Post a Comment

9 Comments

Nur afeefah said…
tggu 12.12 ni. kita shopping sakan ahhaha
Nina Mirza said…
Wahh... Dah dapat bonus ni, tak sabar nak shopping!
mamapp said…
mama x penah shopping kat ezbuy lagi
mama tisya said…
hah tk lama dh nk 12.12 ..sure kaki shopping online tk sbr2 tgu ni
Cik Puan Ena said…
Malaysia bakal fenomena 12.12. Haaa save the date ye.
mas saari said…
Wahhh shoping time!
Lisa Nurulain said…
murah juga untuk kaki shopping ni . rm8.80 jimat banyak
Ai said…
Nak habiskan duit tapi masih boleh jimat. Best.
Best said…
i never know the use of adobe shadow until i saw this post. thank you for this! this is very helpful. ゴルフ会員権 福岡