Huggies Dry Pants Terbaru Dengan Kuasa Serapan Terbaik.

Ada bermacam-macam jenama lampin pakai buang yang ada di Malaysia, tapi para ibu selalu dilema di dalam memilih yang terbaik untuk bayi kesayangan mereka. Huda pun hadapi masalah yang sama, ada masanya kita akan rasa kecewa dengan kualiti lampin pakai buang yang cepat bocor, dan buatkan bayi kurang selesa memakainya. 



Mujurlah ada keluaran terkini Huggies Dry Pants yang mempunyai kuasa serapan terbaik dan rekabentuk yang selesa untuk bayi pakai sepanjang hari.

Huggies Dry Pants - Malaysia's Fastest Absorbing Diaper Pants




Apa yang membuatkan Huggies Dry Pants menjadi “ Malaysia’s Fastest Absorbing Diaper Pants” ?



Ciri terbaru Huggies Dry Pants dengan New Rapid Absorb Huggies Dry Pants yang mempunyai kuasa serapan pantas bagi memastikan kulit bayi kekal kering dengan cepat! 



Terdapat 1000 lubang mikro pantas serap di dalam setiap unit Huggies Dry Pants yang bertindak untuk menyerap cecair dengan pantas serta mengunci basahan di dalam lubang berkenaan supaya kulit bayi kekal kering sepanjang masa. Memang terbaiklah teknologi Huggies Dry Pants ni. 

Betul ke Huggies Dry Pants - Malaysia's Fastest Absorbing Diaper Pants ?

Jom tonton video di bawah yang menunjukkan kuasa serapan yang berbeza antara lampin pakai buang Huggies dan lampin pakai buang biasa. 






A post shared by Huda Halid Malaysian Blogger (@hudahalid) on



Selain itu, ada satu lagi ciri menarik Huggies Dry Pants yang terbaru ni iaitu 5-way comfort fit, dengan keupayaan merenggang dan daya elastik yang dipertingkatkan. 



Dengan rekabentuk terkini Huggies Dry Pants, ia memberi keselesaan yang optimum kepada bayi pada 5 kawasan iaitu di bahagian pinggang pada perut bayi, di bahagian pinggang di tulang belakang bayi, di bahagian kedua-dua belah kaki bayi. 

Dengan gabungan kedua-dua ciri terkini di atas, bayi anda pasti ceria sepanjang hari dan kita sebagai ibu tidak perlu risau dengan masalah kebocoran lampin serta masalah ruam dapat di elakkan. 

Jom dapatkan Huggies Dry Pants untuk bayi anda di Lazada 》 http://bit.ly/2LgcBwt

Untuk maklumat lanjut ikuti laman social Huggies Malaysia

#HuggiesMyFastest

Post a Comment

8 Comments

Fadzi Razak said…
Saya suka feature yang 5 way comfort fit tu. Kadang kadang kalau tengok celah kaki dengan pinggan kan, ade kesan merah merah. ingat kot ketat. kalau tukar saiz besar sikit kang, takut bocor pulak sebab besar sangat
Azlinda said…
Teekejut..Dah lama pakai..br tau penyerapannya cpt hehe
Ana Suhana said…
Antara jenama diapers yang dipercayai. Cepat menyerap dan tidak bocor.
Mimie said…
Huggies jenama yang dipercayai dan memang sesuai untuk anak anak. Suka dengan kadar penyerapannya yang laju tuh. Taklah berlaku kebocoran kan
ajumohit said…
value for money, selesa dan anak pun boleh bermain lebih lama dan tidur lebih lena
Rini Ismail said…
Lajunya serapan dia..maybe lepasni boleh tukar balik pada Huggies kot, dah lama tak pakaikan anak dengan Huggies..
Cik Rose said…
banyak jenis dan jenama yang dijual. kita mak ayah kena pilih betul-betulkan. Memang akan pilih Huggies la. cepat meresap!
mamapp said…
Wah Huggies mmg best dulu Syafi on pakai brand ni