Wishlist Lazada Sempena 11.11 Shopping Festival

Welcome November! Korang mesti dah tahu kan, setiap tahun ada satu tarikh cantik 11.11 yang akan biasanya Lazada akan buat SALE!! Huda pun tak nak lepaskan peluang untuk shopping dan yang penting berbelanja dengan bijak dan jimatkan wang! 


Hari ini huda nak kongsi wishlist huda , 3 barang yang huda rancang nak sempena Lazada 11.11 Shopping Festival.  Sebelum tahun 2018 ini berakhir, huda nak sediakan satu workstation baru untuk huda bekerja dari rumah. Jadi huda fokus nak membeli barang-barang untuk set- up work office huda yang baru. 




Firstly, nak beli set meja baru ni. Huda berkenan betul dengan design meja dan rak bentuk 4 kiub tu. Mudah ada ruangan untuk huda beg kerja, buku-buku yang huda baca dan bahan rujukan untuk menulis artikel dan juga frame gambar family. Perfect sangat design meja ni. I Like!! 


Lepas dah ada meja, mestilah nak ada kerusi jugak kan. Huda pilih kerusi yang selesa dan ergonomik, Barulah selesa nak buat kerja lagi-lagi bila tengah banyak kerja kena stay up all night.  Huda pilih kerusi warna hijau ni sebab nak bagi ceria sikit warna. Bagi mood ceria, barulah semangat nak duduk buat kerja lama-lama pun tak de hal. 

Akhir sekali, huda nak beli frame ni yang ada kata-kata inspirasi untuk huda kekal bersemangat bekerja dari workstation huda ni. Penting tau kata-kata inspirasi bagi menaikkan motivasi dalam diri yang adakalanya ada pasang surutnya. 

Okay, tiga barang jer ni dulu dalam wishlist huda yang ingin tercapai bulan November ni. Korang pula plan nak beli apa? 



Jom terjah Lazada 11.11 Shopping Festival dengan klik sini >>https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1<< yang akan berlaku pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia.. Ada banyak sangat promosi best tau. Ada promosi barang elektronik, barang baby dan macam-macam lagi. Seronok shopping di Lazada ni sebab boleh jimat banyak!!  Duit yang dapat kita jimat tu boleh guna shopping extra benda lain di Lazada jugak! Seronok bila sampai berduyun parcel depan rumah, hehe....

Tak percaya ?? Tengok ni macam-macam promosi terbaik sempena Lazada 11.11 Shopping Festival




Happy Shopping Day on 11.11 with Lazada!!

Post a Comment

2 Comments

Shafyqah Azahar said…
menarik! suka juga beli kat lazada
Ombak Bergigi said…
Good luck, jemput baca ye :)

https://ombakbergigis.blogspot.com/2018/11/1111-shopping-festival-biggest-one-day.html