Domino's Pizza All About You

Baru-baru ini Domino's Pizza ada lancarkan kempen "Its all about you" . Mesti korang tertanya-tanyakan, apa sebenarnya kempen terbaru dari Domino ni? Huda pun curios tau nak tahu lebih lanjut tentang kempen terbaru Domino's Pizza ni. 

Selepas huda klik link https://www.dominos.com.my/itsallaboutyou/, baru lah huda faham. Kempen terbaru ni memang untuk YOU iaitu kita semua pelanggan setia Domino's Pizza. 

Jom kita ikuti perjalanan dan sejarah Domino's Pizza yang sudah bertapak di Malaysia sejak tahun 1997 lagi. 



"that no matter who you are, and no matter what you do… we’ll be there for you.”


Apa yang buatkan huda suka makan Domino's Pizza?



Semestinya lah sebab rasa unik Domino's Pizza dengan sos tomato yang pekat tidak seperti pizza jenama lain. Dan siap ada chili flakes untuk tambah pedas I like!


All time favourite huda sejak dulu, topping pizza Beef Pepperoni yang sedap! 

Selain dari pizza yang sedap, huda pun sangat suka dengan side dish Domino's Pizza ni. Kelmarin huda first time try Cinnamon bread ni. Sedap betul. Next time huda akan repeat order ni. Ada banyak tau side dish yang korang boleh order di Domino's Pizza ni seperti Lasagna, Meatball BBQ, Spagetti, Pemanis Mulut macam kek coklat lava dan macam-macam lagi.


Suami dan anak-anak huda pun suka makan Domino's Pizza ni. Dengan harga yang sangat berbaloi dan pelbagai promosi semasa yang menarik, menjadi Domino's Pizza sentiasa menjadi pilihan kami!

Huda suka order online dan pick up di restoren Domino's Pizza kerana proses tempahan yang cepat dan cekap. Jimat masa. Korang pula macamana?

Tahniah untuk Domino's Pizza yang atas pencapaian dan servis yang terbaik untuk kami semua sejak tahun 1997 sehingga kini.  Jom belanja family makan pizza hujung minggu ini!

Nak order klik sahaja >> https://www.dominos.com.my/

Post a Comment

2 Comments

Cik Ash said…
Senang dan mudah sekarang order online jer kan
khatyaiman said…
lapar tengok dominos pizza