2018 Tinggal 100 Hari lagi!


Korang perasan tak lagi 100 hari lagi, 2018 akan melabuhkan tirainya. Dan hari ini kita menyambut hari Asyura ( 10 Muharam) 1440 Hijrah. Ya Allah, cepatnya masa berlalu kan??? Cuba korang throwback sikit 265 hari yang telah berlalu di tahun 2018 ni, Macamana hari yang berlalu, best ke tak best? Puas hati tak dengan pencapaian hidup sepanjang 2018 ni?

Better LATE than NEVER. 


Iyer, masih belum terlambat nak teruskan usaha, pasang impian yang ingin di capai untuk tahun 2018 ni. Macam huda sendiri, sejujurnya teramat bersyukur, Allah hadiahkan 265 hari yang telah berlalu di tahun 2018 ni sangat-sangat indah. Huda dah berjaya jejakkan kaki ke tempat yang huda teringin nak pergi, dah cipta memori indah bersama anak-anak dan huda dah cabar diri sendiri buat benda yang huda takut.  Tapi masih belum puas, jadi 100 hari yang berbaki ini huda semangat nak cipta banyak lagi pencapaian hidup. 

How to make the most of the last 100 days of 2018?

🔮 
Getting crystal clear on your vision


📝
breakthrough your limitations and reprogram your beliefs.



 
Feeling self-love and worthiness at a deep cellular level.



Using your intuition to know HOW to take action towards your goals.



 
Creating more purpose, prosperity or pleasure with ease and grace

Credit : Note on Bliss

Jom semangat dan sentiasa bermotivasi dengan life goal yang JELAS. InshaAllah, dengan izin Allah segala impian dan harapan kita yang Allah Redha pasti tercapai. Andai ditangguhkan, Allah nak hadiahkan kita nikmat sabar.

P/s : Doakan huda capai impian  FINANCIAL Freedom! 

Post a Comment

2 Comments

Diet Diet Sihat said…
bukan semuanya laju, tapi jangan berhenti mengejar pelangi impian
napie said…
saya berharap pada tahun hadapan beli balik dari tahun ini