Promosi Bina atau Upgrade Website Termurah

Assalamualaikum. Perasan tak ada lagi 3 minggu nak masuk tahun baru. Jadi memang bersepah kan orang buat Year End Sale. Company huda dan suami juga tak lepaskan peluang keemasan ini untuk belanja semua usahawan di luar sana dengan Promosi Bina atau Upgrade Website Termurah.


Alhamdulillah, tak sampai 24jam suami huda lancarkan promosi ini, tak menang tangan huda nak melayan whatsapp yang masuk bertalu-talu. Syukur sangat, niat kami nak bantu lebih ramai usahawan yang nak tempah website sendiri dengan harga murah mendapat sambutan hangat. 
Ramai juga usahawan yang sudah membeli domain dan hosting sendiri, namun tidak tahu mengendalikan dan mengemaskini website mereka. Maka, suami huda mengambil langkah proaktif dalam membantu usahawan yang buntu dalam membina website bisnes mereka yang rata-ratanya terbengkalai dan tidak tersusun rapi. 
Tugas suami huda membina website yang menggunakan CMS Wordpress hingga sempurna dan tugas huda pula membantu usahawan yang buntu dalam mencari idea copywriting dalam website mereka. Alhamdulillah, berbekalkan pengalaman dan ilmu yang kami ada, kami manfaatkan ilmu dan bantu usahawan-usahawan diluar sana. 
Selain itu kami juga menawarkan perkhidmatan membina blog dan upgrade blog yang menggunakan platform Blogspot. 


Jika anda juga nak tempah website, jangan segan silu untuk hubungi kami di : -

Email : bgdesign.biz@gmail.com
Facebook : BG Design
Website : Tempahwebsite 

Promosi ni sah sampai 31 Disember 2017 sahaja. Cepat !! Cepat Jangan lepaskan peluang ini.
some_text

Post a Comment

1 Comments

Mummy Audya said…
owh bolelaa nanti kalau nak upgrade pape