Jimatkan Perbelanjaan Percutian Anda Di Traveloka





Siapa yang tak nak pergi bercuti dengan perbelanjaan yang berpatutan betul tak?? Yela..dengan ekonomi kita sekarang ni..semua benda mahal, betul tak.
Bila sebut “holiday” terbayang kos hotel dan travel, terus mood holiday ke laut..
Hati ni fikir komitment, nak saving tapi dalam pada masa yang sama nak pergi holiday..
Tau-tau jela kalau pergi holiday banyak nak guna duit..
Ok, hari ni huda nak kongsi macamana huda boleh “holiday” setiap bulan.
Huda jimatkan perbelanjaan percutian dengana Traveloka.
Nak tahu macamana Traveloka boleh bantu anda berjimat macam huda?



Dalam banyak-banyak laman web untuk booking hotel dan tiket flight secara online, Traveloka ni la satu laman web yang dah buat huda jatuh cinta! Serius tak tipu, huda dah jimat beratus ringgit tau.

KLIK >> Jom Jimat dengan Kupon Traveloka<<

Sebab UTAMA huda booking hotel untuk holiday dengan Traveloka ni harga hotel yang ditawarkan dalam traveloka ni sangat berbeza dengan harga-harga di laman web yang lain..So buat apa huda nak bazirkan masa dan wang sedangkan yang murah dah ada depan mata… Traveloka ni mempunyai beratus-ratus pilihan hotel pada harga yang terendah taw..Mana la tau dengan traveloka ni korang boleh stay di hotel idaman korang..yelaa hotel bertaraf 4 bintang pon ada pada harga yang terendah okay!!..Rugi sangat kalo korang masih belum gunakan Traveloka untuk booking hotel secara online.

Bukan sahaja korang boleh menikmati hotel pada harga yang terendah, malah korang jugak boleh menikmati tiket penerbangan pada harga yang sangat berbaloiii!!..Wahhh nampak tak macam mana traveloka ni membantu korang untuk berjimat…Bestnyaaaa…ingat senang nak dapat harga macam ni…Korang layari je laman web Traveloka kalau korang nak try survey and bandingkan harga dengan laman web yang lain tu..

Cara nak book hotel and ticket flight ni mudah saja..korang just follow je 3 langkah mudah yang tersedia dalam traveloka tu untuk book hotel ideal korang mahupun ticket flight korang..

Kalau nak book hotel korang just taip nama destinasi percutian korang atau nama hotel yang korang nak stay tu, senang jer kan.. Sekali klik je semua result yang berkaitan akan terpapar di screen korang..So bandingkan la harga and pilih korang nak.



Langkah-langkah untuk tempeh hotel and ticket flight ni memang sama, cuma terdapat sedikit perbezaan untuk book ticket flight dimana korang kena pilih destinasi dari mana korang naik dan pilih destinasi ke mana korang nak pergi.




TIPS nak dapatkan harga lebih MURAH?
  • Booking hotel dan ticket flight melalui apps Traveloka di smartphone.
  • Masukkan kod promosi untuk nikmati PENJIMATAN HEBAT!
Korang boleh jimat hingga beratus ringgit tau!

Bagi korang yang nak tahu sama ada hotel yang bakal korang menginap tu okey ke tidak korang boleh la baca komen-komen pengunjung yang pernah menginap kat situ. Selain tu, korang pon boleh survey taw apa fasiliti yang disediakan di hotel tu and tempat-tempat yang menarik yang berhampiran dengan hotel yang bakal korang pilih tuh. Semuanya ada dalam Traveloka..korang just survey je and then buat pilihan..mudah jer kan..



Kalau nak lagi senang, korang pon boleh view hotel yang korang cari sama ada mengikut harga terendah, harga tertinggi, skor ulasan ataupun populariti.. Bukan tu saja u ollss, korang pon boleh view mengikut penarafan bintang hotel.. Haaa mudah kan…memang mudah sangat kalau gunakan traveloka ni korang..Pantas dan yang penting menjimatkan.. Kalau korang nak tahu, traveloka bukan sahaja memaparkan hotel malah banyak lagi jenis penginapan yang boleh anda pilih iaitu vila, rumah tetamu, pangsapuri, hostel, resort dan rumah tumpangan..Banyak kan pilihan yang ada…bukan setakat hotel jer…

Cara pembayaran pon mudah jer..Korang boleh pilih sama ada nak bayar menggunakan kad kredit or online banking..Sekarang kan zaman teknologi..semua benda di hujung jari..tak perlu nak pergi bank nak pening-pening kepala semata-mata nak cari parking and beratur..just gunakan kaedah yang tersedia ni mampu menjimatkan masa korang!


Psstt..kalau korang nak tahu harga dah termasuk cukai taw..and yang penting tiada caj tersembunyi!! Ada sesetengah laman web, tunjuk harga murah, tapi masa payment macam2 additional payment add on. Dah rugi kat situ.

Memang sangat berbaloi la kalau korang book hotel or ticket flight dengan menggunakan traveloka ni…Tak bazir apa pon korangg malah dapat menguntungkan korang taw!! Kalau korang tak percaya korang bandingkan harga traveloka hotel dengan harga di laman web yang lain..confirm korang terkejut punya.. So apa yang korang tercegat lagi tuh! Moh ler gunakan aplikasi ni sekarang for book hotel or tiket flight untuk percutian korang akan datang!!

Huda dah buktikan dengan Traveloka huda berjimat banyak, nak bercuti tengah-tengah bulan pun okay jer sekarang ni . Terima kasih banyak Traveloka, huda semangat nak plan next holiday lepas Puasa tahun ni.

KLIK di bawah untuk tempahan hotel atau tiket flight holiday anda hari ini juga.

Website : https://www.traveloka.com/en-my

Selamat bercuti dan berjimat dengan Traveloka!

Post a Comment

0 Comments