Handphone ASET ke LIABILITI?

Salam Sabtu untuk pembaca ceritahuda.com. Hari ini huda nak cerita tentang handphone yang kita guna setiap hari dari kita bangun hingga kita tidur. Ada orang tak boleh hidup tanpa handphone kan? Ok huda nak tanya " Handphone anda ASET ke LIABILITI?
Jom kita tengok dulu beza apa itu aset dan LIABILITI. 
Dulu huda pun sama macam orang lain,handphone di kategorikan sebagai LIABILITI. 
Sebab setiap bulan top up RM31.80, dapat RM30 jer. Pastu tolak langgan data plan dah tinggal berapa ringgit jer kredit.
Tapi semua tu dulu. Sekarang huda dah ubah. Huda jadikan handphone sebagai ASET huda.
Macamana tu?
Ok, huda cerita dari awal. Bulan ini suami huda hadiahkan simkad TONE EXCEL untuk huda.
Seronok sangat, pertama dapat simkad dapat FREE RM30 kredit, FREE 1G data internet.
Next month nak top up RM30, dapat lagi data free 1 G, setiap kali top up RM30. So tak payah tolak kredit dah untuk online melalui handphone.SUKA SANGAT!!
Ok, tu baru sikit. Ada lagi yang best! Dapat BIG POINTS! Yeay, misi kumpul BIG POINTS untuk tebus FREE tiket flight, FREE stay kat hotel dan FREE tiket tengok wayang dan FREE handphone!
Nak lagi cepat gandakan BIG POINTS, huda apply BIG Prepaid Mastercard.
Nak lagi best, huda promote pada anda semua, dan huda dapat komisyen setiap bulan.
Ok,nak cerita panjang lagi sebenarnya sebab memang huda jatuh cinta sekarang dengan orang yang hadiahkan simkad TONE EXCEL ini ( hehe, i love hubby) . Hehe, jatuh cinta dengan TONE EXCEL la, sebab ia bantu huda ubah handphone huda dari LIABILITI kepada ASET.
Jemput baca lebih info >> KLIK ----> http://mytoneexcelworld.blogspot.my/ <--------
Alhamdulillah, jom kita sama-sama jadi pengguna bijak. Jangan merugikan diri sendiri dan tengok orang lain dapat FREE macam-macam kerana mereka bertindak secara bijak! Jom kita jadi bijak berjemaah =)
Sekian coretan ceritahuda hari ni. Nak dapatkan simkad TONE EXCEL boleh hubungi huda di 010-777 3436 atau 010-795 0473. Best tau, register dengan huda, huda siap bagi FREE flyers untuk promosi dan FREE blog untuk promosi juga. 
some_text

Post a Comment

0 Comments