Magic Blue - Deodorant Semulajadi Terbaik!



Assalamualaikum. Hari ini huda nak kongsi satu produk best yang huda baru cuba minggu ini iaitu Magic Blue. 

Mesti korang tertanya kan, apa yang "magic" tentang Magic Blue ni?



Apa Kandungan Magic Blue?

Formulasi hebat Magic Blue gabungan - Mineral Tawas, Air Mawar, Herba Terpilih dan Air Suling.

Maka produk ini selamat, tanpa bahan kimia berbahaya, dan bebas alkohol.

Bagaimana Magic Blue boleh menjadi natural deodorant?

Cara Magic Blue berfungsi bukan menutup bau dengan wangian seperti kebanyakan deodorant di pasaran, tetapi menghilangkan bauan secara semulajadi dan alami. Magic Blue berupaya menghapuskan bau badan masam, kepam, tengik dan busuk sehingga 3 HARI!


Menarik kan?

Mula-mula huda tahu produk ni, huda rasa "WOW" ada rupanya produk keluaran bumiputera Muslim yang hebat macam ni. Magic Blue ini telah berada di pasaran selama lebih 30 tahun!

Huda sangat syorkan korang pun dapatkan Magic Blue ni sebab saiz yang comel mudah dibawa, botol cantik menarik, muat ke dalam poket beg.

Cara pengunaannya pun mudah. Hanya spray dan korang bebas ke mana sahaja. Magic Blue ini sesuai untuk seisi keluarga tau, so jimat beli, boleh guna secara jemaah dengan ahli keluarga lain =)


Selain itu, huda suka tentang Magic Blue ini sebab ia tidak meninggalkan kesan pada pakaian harian, tidak melekit & tiada kesan kuning pada baju. Selain itu ia juga bersifat anti-bakteria dan anti-penuaan.

Jadi gunakan tanpa was-was, suci dan mesra solat. Produk ini juga berkelulusan KKM
( NOT170301871K)

Berapa harga Magic Blue ni?



RM29
Magic Blue Premium
Isipadu: 20ml
Sebotol tahan 2-3 bulan ( Wah, JIMAT yer!)


Korang yang berminat nak dapatkan produk ini boleh membeli secara atas talian di www.wasap.my/601125675719/pm.magicblue.huda

Semoga kita semua jaga kebersihan diri, jangan kita seksa hidung orang lain dengan bau yang membuat mereka tidak selesa dengan kita. Semoga kita semua sentiasa bersih dan cantik =)

Post a Comment

32 Comments

Eyqa Hasnan said…
Yang tak meninggalkan kesan tu penting jugak. Biasanya sesetengah deodorant tinggalkan kesan kuning kat baju
azlina ina said…
menarik perfume ni.. lagi-lagi boleh bawa solat.. tak risau sangat kalao bau perfume ni masih ada lagi kan
Ezna Khalili said…
Deodorant ni dah pernah try yang lain. Tak ngam ngan kita. Tapi boleh cuba yang ni....sayang kan kalau baju putih ada kesan kuning....susah nak hilang tu...
Jia Shin Lee said…
The deodorant is so price economical, it is just slightly more expensive than the commercial ones in the market and the best thing is the ingredients in it. Nowadays everyone is really smart and looking for products which has less chemicals and safe for the skin.
Emi said…
"Cara Magic Blue berfungsi bukan menutup bau dengan wangian seperti kebanyakan deodorant di pasaran, tetapi menghilangkan bauan secara semulajadi dan alami. " Saya suka part ni. Selalunya deodorant yg menutup bau dengan wangian ni kadang2 boleh buat kita lagi pening. Yela, busuk campur wangi dah macam apa baunya.
Khir Khalid said…
Nampak menariklah Magic Blue ni. Kandungan bahan2 pun bagus sbb tiada bahan kimia berbahaya dan selamat utk kulit. Teringin nak beli juga Magic Blue ni.. Thanks sharing info ni :)
ladylisaa said…
wah sehingga 3 hari? menarik tu. lagi pun nama deodorant ni pun sangat unik iaitu magic blue bermaksud memang magic bila dapat hilangkan bauan badan kita ni. maksudnya sangat bagus untuk orang yang kuat berpeluh dan badan berbau.
Menarik ni..sebab mmg susah nak cari spray deadorant yg x melekat/bg kuning baju..
Syafiera Yamin said…
I naktahu bahan dia macam mana ye ? I harap bukan macam kebanyakan deodoran yang ada di drugstore especially nivea, ketiak i jadi miang, so far I masih stick guna yang mineral deodorant tu, at least tak melekit dan tak rasa gatal
Julia Johari said…
Ada pengiktirafan KKM itu yg juju nampak menarik dan boleh guna tanpa fikir kesan jangka panjang...botol pun menarik...ingat perfume...rupanya deodoran hehe
Mimie said…
Menariknya produk nih.taklah mahal mana harganya.mampu milik
Sue Izza said…
Wahhhhbagus ni tuk yg bau badan kuat,harga pun tak mahal,tawas tu bahan terbaik tu.
cindyrina said…
Bagus! Tak de Alchohol. Boleh bawa sembahyang. Deodorant penting bila musim panas.
Sangat bagus kandungan yang bebas bahan terlarang seperti paraben. Dalam masa yang sama bau badan boleh diatasi secara natural
Hasif Hamsyari said…
wahh kalau boleh guna seisi keluarga ni maknanya memang jimatlah! hehe. yg penting mudah untuk bawa sembahyang juga sebab tak ada alkohol kan.
Bella Jamal said…
Menarik kalu dapat tahan selama 3 hari. Biasa kalau pakai deodorant pun mesti satu tahap tu akan rasa ada bau dan tak selesa juga. Seriusly nak cuba lah Magic Blue ni sebab boleh hilangkan bauan secara semulajadi.
Kak tak biasa guna deodarant sbb kebanyakan dedorant melekit dan tidak tahan lama..jika deodarant ni bagus dan tiada bahan kimia eloklah utk kita syorkan.
Suria Amanda said…
Bagus kalau product takde alchohol..ada tawas plak mmgbagus la..packa pack pun menarik..
Dikbee said…
bagus la tak melekit dan tak tinggalkan kesan kuning. tak mcm setgh deodorant tu.. sampai sy takut nak pakai baju warna putih.
Mawardi Yunus said…
Wah menarik produk ni.yang penting boleh bawa sembahyang. Dapat elak bau kepam tu elok la utk lelaki aktif mcm saya ni. Nk try lah
Tengkubutang said…
tengok pada bahan dia yg ada tawas dan air mawar TB rasa tertarik je nak mencuba sebab tau tawas dan air mawar memang agen mewangikan badan
Unknown said…
Harganya pun affordable, tak mahal sangat lah
Fatin Shahrizam said…
Menariknyaa! Harga pon mampu milik. Boleh tahan lama tak penggunaan dia?
Unknown said…
Untuk penggunaan awal (first use) normally sebulan akan habis, once dah serasi 2 3 bulan baru habis sebotol.

Macam saya guna memang 3 bulan baru habis
100% bahan adalah semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya. Selamat digunakan oleh kanak-kanak. Dan ada KKM.

Jika berminat boleh whatsapp Stokis Magicblue - 0139481917.
TQ
Chantique said…
Saya pun pengguna magicblue ni dah masuk 2 tahun.memang berkesan hilangkan bau sampai 3 hari. Yang penting dia tak block kita punya liang peluh.
Noraishah said…
Jangan risau Magicblue takkan tinggalkan kesan dekat baju sebab ianya perlu dibilas selepas pakai..maknanye sebelum mandi atau sebelum tido ualls spray..pastu mandi mcm biasa..tadaaa!..sehari hingga 3 hari bau badan xde.mcm sy memg pakai setiap kali sebelum tido..utk kaki berbau pun berkesan tau!��
cre8tone said…
Let magic blue do all the magic.. Smell nice..
Betty's Journey said…
The deodorant smell can stand for 3 days? That miracle to me. Is a water based style or gas? No harm to try this new deodorant.
Terbaik bole pm sy 0142545285
Liza Razak said…
oh memang selamat untuk menggunakannya lagi harga pun patutan