Memori Cerita Huda di New Zealand

Pada 28 September 2017 - 3 Oktober 2017 yang lepas team #KBBA9 telah menjelajah negara New Zealand dengan kerjasama Cosmoderm dan Ikhlas Tours. Seramai 4 orang blogger dari KBBA9 telah bercuti ke New Zealand dengan tajaan dari agensi pelancongan Ikhlas Travel. 

Huda sejak menjadi sebahagian keluarga KBBA ini ,  berpeluang bergambar di lokasi menarik di New Zealand. Blog Cerita Huda sahaja la setakat ni dah sampai New Zealand, tuan punya blog tunggu anak-anak besar sikit lagi beberapa tahun baru nak jejakkan kaki ke sana.


Cornwall Park, New Zealand





Western spring lakeside park, New Zealand



Disebalik Tabir




Terima kasih tak terhingga untuk Ben Ashaari, YB Shehan, Shiqeen Satar dan Sohoque yang memberi peluang cerita huda menjelajah New Zealand bersama korang!

Boleh lawati blog mereka untuk ketahui lebih lanjut tentang kembara KBBA 9 ke New Zealand.
KLIK >> www.benashaari.com
          >> www.shehanstudio.com
          >> www.shiqeensattar.com
          >> http://explorasa.my/
         

Berminat nak bercuti di New Zealand?
Huda sangat rekemankan gunakan khidmat dari Ikhlas Tour. 




Ikhlas Tours yang merupakan satu agensi travel yang bertapak di New Zealand dan menyediakan pakej private tour untuk kumpulan kecil antara 4 hingga 20 orang. Agensi travel ini akan membantu merancang percutian yang sesuai dengan bajet dan bebas untuk bercuti secara santai dengan memilih destinasi yang ingin dilawati serta tidak terikat dengan travel plan yang rigid. Semestinya, mahukan percutian yang enjoy dan rileks kan.

Pemilik agensi travel ini iaitu Encik Suhaimi adalah orang Malaysia dan telah 10 tahun menetap di Auckland, New Zealand bersama keluarganya. Ramai pelancong dari Malaysia telah mendapatkan khidmat dari mereka kerana tawaran pakej murah, agensi travel yang dipercayai, bebas bercuti secara santai, dan yang paling best berpeluang memandu sendiri kenderaan seperti Nissan Skyline, Estima, Campervan dan Motorhome dan mengembaralah sendiri. 

Lawati : http://www.ikhlastours.co.nz/ untuk maklumat lanjut. 

" This is how memories are made... by going with the flow."


some_text

Post a Comment

2 Comments

fizafantagiro said…
InsyaAllah lepas ni sampai rezeki huda pulak ke NZ :)
Izyan Balqis said…
nak buat entry jugak tapi sibuknya alahai!!!!