PROMOSI SERVIS DAN UPAH BINA BLOG MURAH!

Alhamdulillah, bulan ni genap 5 bulan ceritahuda.com wujud di alam maya ni. Ceritahuda.com ni dibina oleh BG DESIGN.BIZ. Sempena hujung tahun ni, BG DESIGN.BIZ ada buat promosi servis dan upah bina blog MURAH! Maka, sesiapa sahaja boleh memiliki blog sendiri dengan kos yang minimum!

Blog ni ada macam-macam jenis tujuan diwujudkan. Ada yang nak berbisnes, ada yang kongsi kisah hidup untuk buat kenangan, dan macam-macam lagi tujuan dan kepentingan.

Bagi huda, ceritahuda.com ini wujud untuk huda kongsikan apa sahaja yang terlintas dihati, perkongsian review produk yang huda guna, servis yang huda guna, hotel yang jadi tempat huda bercuti dan juga review makanan yang huda suka. 

Huda suka baca review dari blogger lain yang banyak membantu huda membuat pilihan. Sekarang giliran huda pula nak berkongsi dan memberi manfaat pada orang lain, Insha Allah. Perkara paling penting selari dengan slogan ceritahuda.com ini 
- Sharing From The Heart, and will touch others heart too. =)

Ok, huda nak berterima kasih pada BG DESIGN yang membantu realisasikan impian ceritahuda.com ini. Blog ceritahuda.com ini 100% matching dengan diri huda. Dari header, warna dan susun atur yang simple dan elegan.

Tak semua orang pandai buat blog sendiri, macam huda ni, mana reti nak design guna photoshop dan coding HTML yang serabut banyak2 tu kan. Maka, bagi jer upah pada BG DESIGN ni. 

Dengan kos minimum RM40 sempena promosi akhir tahun ni, anda pun boleh miliki blog anda sendiri tau. Cuma kos ceritahuda.com ni mahal sikit sebab kena beli domain .com. 
Kalau nak murah guna sahaja alamat url .blogspot.com sahaja.
 
OK,jom huda kongsikan lebih lanjut mengenai PROMOSI SERVIS DAN UPAH BINA BLOG MURAH dari BG DESIGN.BIZ


PROMOSI AKHIR TAHUN !!!
=============================
Sesiapa yang memerlukan perkhidmatan membina blog ada berita gembira untuk anda.
 Kini anda boleh mendapat harga yang sangat murah. 
Pm Kami di >> BG DESIGN << atau whatsapp 013 972 4737
============================
Fb : BG DESIGN
Website : www.bgdesign.biz
Contact : 013-9724737
================================
Sekian perkongsian huda hari ini. Huda harap huda dapat bantu orang lain miliki blog sendiri dengan lebih mudah dan murah dengan dapatkan servis dari BG DESIGN. 
Selamat berblogging, kongsi yang baik-baik sahaja yer =)
some_text

Post a Comment

0 Comments